úterý 24. února 2015

Recenze - Essence longlasting pencil

Dnes si dáme malé povídání o těchto tužkách od Essence. Obě jsem si kupovala kvůli krásné barvám. Obě na obalu hlásají, že jsou long-lasting, tedy dlouho držící, na což se podíváme pořádně. 
Já vlastním krásné odstíny 09 cool down, která je tmavě modrá a 17 tu-tu-turquoise která obsahuje shimmer a je to krásně tyrkysová.
Teď k obalu, se kterým vždy začínám. Tužky jsou automatické, takže obal je plastový a obsahuje malou tyčinku samotné tužky. Na obalu není nic zvláštního, líbí se mi že je v barvě tužky, aspoň hned vidím kterou si beru.

Samotná tužka je hezky krémová a dobře se nanáší, pigmentace je taky velmi příjemná, stačí jednou až dvakrát přejet přes víčko a máte krásnou a výraznou barvu. Horší je to však se samotnou krémovostí tužky. Já mám mastnější víčka a tak mi stíny bez báze či nějakého podkladu vydrží maximálně 8 hodin. Když je tato tužka tak krémová tak si umíte představit jak to dopadá. Na víčku totiž po aplikaci nezasychá a zůstává stejně krémová. Takže asi po čtyřech hodinách mám tužku otisknutou na víčku a celé líčení jde tím pádem do kytek. 

To že tužka nevydrží celý den bych možná ještě překousla, ale že to hrdě hlásá na obalu a přitom výdrží velmi krátkou dobu to se mi nelíbí. Ve výsledku jsem tužky použila jen párkrát. Jsou sice krásné a odstíny se mi líbí, ale bohužel nejsem spokojená s výdrží. Asi poputují mamce, která tyto tužky taky používá a nemá s nimi takový velký problém jako já, i když se jí obtiskávají, tak jí vydrží mnohem déle, protože mastná víčka nemá. 



Tužky už bych si znova nekoupila, protože nesplnily moje očekávání, ale tomu kdo nemá mastná víčka mohou vyhovovat více, bohužel je ale s čistým svědomím nemohu doporučit. 

Žádné komentáře:

Okomentovat