sobota 14. února 2015

Recenze Dermacol duo tvářenka

Mám tu pro vás dnes recenzi na tvářenku, kterou mám už opravdu velmi dlouho a zatím se tu recenze neobjevila. Tak jsem si řekla, že když už ji mám tak dlouho, že vám o ní napíšu aspoň pár slov. Objevila jsem totiž fotky když byla ještě nová a já vám v té době chystala recenzi, ale pak jsem ji asi odsunula do pozadí. No bohužel, stane se, ale pojďme to napravit.
Myslím si, že právě tahle tvářenka byla úplně první kterou jsem si koupila. Byla to trochu nouzovka, protože v té době jsem žádnou jinou tvářenku neměla a slyšela jsem na tuhle pozitivní recenzi a odstín se mi taky líbil tak jsem zase dlouho neváhala. Tohle je odstín číslo 1 a já zanedlouho připojila ještě jeden v odstínu 4, což je spíše bronzer. Bohužel ten sem si oblíbila o dost míň.
Tato tvářenka má takový nic moc obal. Víčko moc nedrží, nápis z víčka se mi po pár dnech oloupal. Celkově nemám ráda pudrové věci, které mají šroubovací víčko a spíš preferuji víčka odklápěcí třeba i se zrcátkem. Ale ne moc pěkný obal ukrývá už něco lepšího.

Tvářenka je opravdu hezká, má v sobě vytlačený vzor krajky, což je ještě po mém hojném používání stále trochu vidět. Tvářenka má taky krásnou vůni. Neumím ji popsat ale nevoní vůbec jako pudr, spíše voní sladce, jemně a mě se tohle moc líbí. Kdyby takhle krásně voněly všechny makeupové produkty tak by to bylo skvělé. Zdá se mi, že obsah je trochu hruběji namletý než jsem zvyklá u jiných a trochu práší.

Pigmentace je na drogérkovou tvářenku dobrá, řekla bych lepší než ostatní tvářenky z drogérií, ale ne lepší než třeba Milani nebo Sleek. Hodnotila bych ji jako průměr ve srovnání s tím co jsem zkoušela. Rozhodně to s ní nepřeženete. Co se mi nejvíc líbí je skladba odstínů. Světlá růžová je vhodná pro bledulky, ale i pro trochu tmavší typy jako já na denní nošení. Světlá barvička je úplně matná, což oceňuju. Tmavší má v sobě větší třpytky, ale nemůžu říct že by mi to nějak zásadně vadilo. Je to taková tmavá růžovo-hnědá. Když obě barvy smícháte máte další hezký odstín. Po stránce barev si na nic stěžovat nemůžu.
Výdrž je průměrná, takových 8 hodin se mnou možná zůstane i když postupně ztrácí na intenzitě.

Takže pokud se ptáte jestli bych si tvářenku koupila znovu, tak asi ne. Teď mám tvářenky jiné, po kterých sahám častěji, ale netvrdím, že tahle moje dlouholetá kámoška leží ladem. Použivám ji, i když teď už méně. Určitě bych ji doporučila někomu kdo s tvářenkami začíná jako já tehdy. Můžu ji doporučit i kvůli ceně. Dobrou tvářenku v drogérii je těžké sehnat a tahle je určitě dobrá. Takže pokud se vám líbí, řeknu vám jen, směle do ní.


Žádné komentáře:

Okomentovat