sobota 21. února 2015

Dnešní líčení: acid yellow and aqua blue

Acid paletku od Sleeku jsem dostala na Vánoce, stejně jako mnoho ostatních a tak je všechny poctivě testuji, abych vám mohla podat info. Tahle paletka je takový extrém, dobrá na experimenty. Mě jak už možná víte nedělá problém vyjít s výraznějším nebo šíleným líčením vyjít ven a tak jsem si řekla že přišel čas provětrat i acid. 
Zvolila jsem tu nejzářivější žlutou co jsem kdy viděla, pak jsem si vyhrála s odstíny modré. Celé to pak vytvořilo takový nazelenalý přechod a vypadá to opravdu zajímavě. K tomu se podle mě hodila hravá růžová rtěnka, protože nude by pro mě byla nuda. 




POUŽITÉ PRODUKTY

TVÁŘ
Rimmel London - Lasting finish 25HR (103 True Ivory)
Catrice Cosmetics - Camouflage Cream (010 Ivory)
Catrice Cosmetics - Camouflage Cream (030 Rosy Beige)
NYC - Smooth Skin loose face powder (741A Traslucent)
Astor - Skin Match 4ever Bronzer (002 Brunette)
I♥makeup - Tripple baked blusher (Blushing Heart)
Essence - The Twilight saga Breaking Down Part 2 Shimmer powder (01 Bella´s Secret)

OČI
Sleek MakeUP -  i-Divine mineral based eye shadow palette (570 Acid)
Rimmel London - Scandaleyes gel eyeliner (001 black/noir)
Maybelline New York - The One by One volum´ express maskara (satin black)

RTY
Essence - Lipliner (07 Cute Pink)

Rimmel London - Moisture Renew Lipstick (200 Latino)

Žádné komentáře:

Okomentovat