středa 28. ledna 2015

Recenze W7 In The Buff paletka

Když jsem si objednávala tuhle paletku, říkala jsem si, že ji opravdu využiju. Viděla jsem ji v recenzi u jedné blogerky a řekla si, že tohle je přesně ta nude paletka, kterou potřebuju. Tak jsem moc dlouho neváhala a objednala si ji zároveň s jinou paletkou od W7. Ze začátku jsem byla paletkou nadšená a používala ji skoro každý den, ale teď je tak trochu opomíjená a já vám zkusím říct proč.
Balení paletky In the Buff je hezké, plechové. Sice asi není propracované do detailů jako jiné paletky a má určitě své nedostatky, ale zase tak zásadní problém v tom nevidím. Jediné co mi na obalu ze začátku vadilo byl zápach. Teď už je to lepší, ale nejspíš to má na svědomí pěna ve které jsou stíny zasazené. Co mi přijde jako super vychytávka jsou popisky stínů na zadní straně obalu, mají opravdu 
hezké názvy, to se musí nechat.

V paletce byl taky oboustranný aplikátor, z jedné strany latexový a z druhé měl umělé štětiny. Latexový aplikátor by mohl být v pořádku jakou nouzovka, ale štěteček se na stíny rozhodně nehodí. Možná na rtěnku by mohl být využitelný a nebo ho dejte dětem na vodovky. Budou mít radost!
Ale přejdeme k obsahu paletky a to jsou opravdu krásné odstíny hnědých, béžových, zlatých. Tvoří se nám zdání ideální paletky že? Zvláště když obsahuje i matné odstíny na rozetření stínu nebo do záhybu oka. No bohužel, zase takový ideál to není. Světlé stíny nejsou skoro vůbec pigmentované, na ruce se možná zdá že ano, ale na oku není absolutně nic vidět. Na ruku jsem dala vetší vrstvu aby barvy vynikly a vy mohly posoudit odstíny, ale u jiných paletek se tolik snažit nemusím. Nejlépe jsou na tom stíny hodně třpytivé, které jsou opravdu hezky pigmentované. Například zlatá nebo tmavě hnědé jsou hezké a využívám je z celé paletky asi nejvíc. Černá v paletce je takový průměr, ani propadák, ale ani číslo jedna. Začíná jí šlapat na paty paletka jiná, o které se snad brzy něco dozvíte. 

Celkově paletka není špatná, na takové rychlé ranní každodenní líčení. Pokud nemám náladu se s něčím moc mazat, tak to vyřeším touhle paletkou. Stíny s ní ale po pár hodinách vypadají na víčku takové slité do jednoho odstínu. Takže výdrž bohužel není moc dobrá. Možná je to mými mastnými víčky, ale někdy po delší době co je mám na sobě, nepoznám kam jsem dala světlý a kam tmavý stín. Nestává se to každý den, ale při náročnějším programu nebo delším nošení stínů se to děje.

Kdybych to měla shrnout tak paletka není úplně špatná a je využitelná, ale pro náročnější uživatelky to asi nebude. Kdybych si ale měla vybrat jestli si paletku koupím znovu, tak bych si ji asi znovu nepořídila. Bohužel, nepřijde mi tak dobrá jako například Sleek, který není zase o tolik dražší. 






Žádné komentáře:

Okomentovat