pátek 23. ledna 2015

Recenze Garnier Goodbye damage maska na vlasy

Poslední dobou se tu hodně objevovaly recenze hlavně na dekorativní kosmetiku. O péči o pleť a vlasy vám moc nepíšu, a tak jsem se rozhodla pro obměnu, aby vás dekorativka nenudila. Chci vám povědět o zkušenosti z touhle maskou na vlasy, kterou jsem používala když jsem měla hodně namáhané vlasy a řeknu vám jak účinkovala na mě. 
Na začátek bych asi měla říct, že mám vlasy jemné, mastící se u kořínků a suché a lámavé u konečků. Bohužel můj boj je tak trochu nekonečný a moc věcí mi nepomáhá. Na konečky zabírá hlavně stříhání a na mastící se kořínky hlavně každodenní mytí. Masky a olejíčky na vlasy jsou pro mě jen menším pomocníkem. Ale teď už se pojďme mrknout jak na mě účinkoval tento zázrak.
 Tuhle tubičku už jsem měla celkem dvakrát. Pokaždé mi vyšla na období léto až podzim. V létě mám vysušenější vlasy hlavně ze sluníčka a z vody. Potápění a chlorová voda vlasům nesvědčí. Tak jsem poprvé koupila Garnier a byla jsem zvědavá co to s vlasy udělá.

Po prvních pár použitích jsem byla naprosto uchvácená, vlasy vypadaly vyživeně, byly jemné, hladké a lesklé a navíc božsky voněly. Bohužel čím déle jsem ho používala tím menší na mě měl účinky. Pak jsem ho odstavila na pár týdnů a na podzim používala znovu, ale stejný výsledek se už nedostavil. Další léto jsem si ho koupila znovu, před naší dovolenou, kdy jsem potřebovala něco čím bych vlasy nezatížila, ale byly vyživené. Bezmyšlenkovitě jsem vzala tento a začala ho na dovolené používat. První týden jsem byla spokojená, musela jsem si od soli mýt vlasy každý den a taky jsem ho vždy použila, ale pak se zase výsledky vytratily.

Hebké vlasy se najednou nekonaly, jemnost byla ta tam a zůstala jen příjemná vůně. Byla jsem trochu zklamaná, protože jsem čekala víc. Zklamání přišlo dvakrát. Vypotřebovaly jsme ho se sestrou, ale účinky se daly rovnat už jen průměrnému kondicionéru. Kde bylo goodbye damage, když jsme ho potřebovaly. Bohužel nevím proč tak rychle ztratil účinnost. Dělo se to jen mě, nebo s tím měl ještě někdo z vás podobný problém?

Nevím jestli si ještě někdy tuhle masku nebo něco ze stejné řady, protože mě to trochu zklamalo.
 Vyfotila jsem pro vás i složení.

1 komentář:

  1. gold titanium gold titanium - etiology and health - Titanium
    In many titanium guitar chords cases the health of the new ford focus titanium hatchback model is not your usual concern. The best used ford edge titanium advice is citizen titanium watch to get more intuitiveness and more exposure to these substances. titanium cup

    OdpovědětVymazat