sobota 13. prosince 2014

Rimmel rtěnka - 077 ASIA

Když se řekne nude rtěnka, vybaví se mi vždy ty od Rimmelu. Asia je pro mě taková podzimní nude, která je tmavší a myslím že mě sluší. Je to taková ta rtěnka, která vám udělá perfektně upravené rty a to jste se vlastně ani nesnažili. Je vhodná jak přirozenému líčení, tak i k líčení výraznějšímu. Nebála bych se jí vzít kamkoliv. 

Obal je takový klasický, nijak zvláštní, jednoduchý, ale hezký. Možná bych mohla říct to známé, neurazí ale nenadchne. Ale náplň ta je úplně skvělá. Je to krásný tmavší odstín nude. Řekla bych že je to teplý odstín, takže asi nebude úplně vhodný pro bledulky, protože je i trochu do hněda. Ale má po něm pocit takových pěstěných rtů, jestli se to tak dá říct. Jen přejedu rty a hned je líčení pozvednuté o nějaký ten level výš. Určitě se hodí spíš k nějakým zemitějším odstínům a ne třeba k pastelovým barvičkám.
Pigmentace je taky moc dobrá, stačí jen jedno až dvě přejetí a mám krásnou sytou barvu. Výdrž je průměrná, protože je rtěnka krémovější. Na rtech mi vydrží tak 3-4 hodiny, podle toho jak moc piju nebo jím.
Vůně rtěnky je moc příjemná, taková typická pro Rimmel, sladší řekla bych že květinová. Moc se mi líbí, snědla bych ji.



Rtěnku bych si určitě koupila znovu a taky si ji koupím pokud mi dojde, protože se díky ní cítím opravdu dobře. Celkově mám rtěnky od Rimmelu velmi ráda, a Rimmel rtěnky fakt umí.

Žádné komentáře:

Okomentovat