pondělí 1. prosince 2014

Kosmetické svaté grály

Dnes jsem si pro vás připravila moje kosmetické svaté grály, tedy kosmetické produkty, které už dlouho používám. U některých už mám několikáté balení. Všechny produkty už mám dlouhodobě odzkoušené a vyhovují mi. Snad vás tento článek zajímá a vezmete si z něj nějaké užitečné informace.

Catrice Cosmetics - Photo Finish 18h liquid foundation
Na tento makeup už jsem psala recenzi. Mám ho ve dvou odstínech, ten nejsvětlejší a nejtmavší, který u nás můžete koupit. Dělá opravdu hezkou pleť a jsem s ním moc spokojená. Používala jsem ho i na líčení jiných lidí a také jim vyhovoval.

NYC - Smooth Skin loose face powder (741A Traslucent)
Transparentní pudry jsem si zamilovala mnohem víc než ty barevné. Navíc sypké mi přijdou mnohem lepší. Tohohle pudru mám už druhé balení a vydrží mi vždycky hodně dlouho, má totiž 20g, což je opravdu dost. Zatím nemám velkou zkušenost s jinými sypkými pudry, ale tento mi naprosto vyhovuje a je i levný.
Catrice Cosmetics - Camouflage Cream
O tomhle korektoru jste už také mohli číst recenzi. Pár korektorů jsem už vyzkoušela, ale nikdy mi nevyhovovaly konzistencí a neměly tak dobré krytí. Já je mám ve dvou odstínech, nejsvětlejší a nejtmavší. Používala jsem ho i při líčení několika slečen a taky si ho chválily.
Sleek MakeUp - Blush (923 Pomegranate)
Další produkt je tvářenka, na kterou se recenze také objevila. Nemám k ní co jiného říct, než že je skvělá a miluju ji.

Catrice Cosmetics - Absolute Eye Colour (350 Starlight Expresso)
Studený odstín hnědé, který se bude hodit jak na oči tak na obočí jen tak v drogériích nenajdete. Toto je však výjimka. Je skvělý a používám ho docela často, protože se hodí na denní líčení, obzvlášť do ohybu očního víčka.
Catrice Cosmetics Liquid Metal Eyeshadow  (020 Gold n´Roses)
Stíny liquid metal jsem už na blogu zmiňovala. Byly pro mě zklamáním, až na tenhle jeden stín, který se blíží tomu co jsem od stínů čekala. Používám ho dost často a získala jsem s ním spoustu komplimentů. Je to taková hezká světlá barvička a líčení s tímhle stínem je krásně jemné.

Maybelline New York - The One by One volum´ express maskara (satin black)
Tak tahle řasenka je zatím nejlepší co jsem kdy měla, a že jsem jich vyzkoušela hodně. Mám už minimálně páté balení a koupila jsem si už další. Určitě se hodí ji koupit, když jsou zrovna ve slevě a to je docela často.
(Teď momentálně je na ně sleva v drogerii Rosmann a myslím že v DM drogerii jsem ji taky viděla slevněnou, takže pokud po ní toužíte tak rychle utíkejte.)
Rimmel London - Lasting Finish By Kate Lipstick (03)
Tahle rtěnka je jeden z nejkrásnějších nude odstínů, tedy aspoň pro mě. Všechno se mi na ní líbí, odstín, konzistence, vůně, výdrž. Je prostě skvělá. Rtěnky od Rimmelu jsou pro mě ty nejlepší a mám jich doma už docela dost velkou sbírku.
Doufám, že se vám dnešní článek líbil. Určitě tyhle produkty můžu doporučit, protože je mám vyzkoušené, ale je jasné, že co vyhovuje mě nemusí vyhovovat vám.

Žádné komentáře:

Okomentovat