úterý 7. října 2014

Recenze Rimmel Stay Matte makeup

Zdravím moji milí!
Dnes, ostatně jako každé úterý, tu bude recenze a to tentokrát na makeup. Zkoušení nových makeupů mám ráda a o to víc mě těší, když najdu nějaký, který mi opravdu sedí. S hledáním vhodného makeupu mám totiž docela problém. Mám mastnou pleť a jen tak něco mi nesedne a tak jsem docela náročná. Chci prostě přiměřené krytí a sjednocení, barvu, která mi sedí, příjemnou texturu a aby aspoň něco vydržel. Jak obstál tento od Rimmelu se hned dozvíte.


O makeupu jsem hodně slyšela a měla jsem i jeho vzoreček, který jsem zkoušela. Líbil se mi a tak jsem se rozhodla, že to s ním zkusím. 
Makeup je v hezké tubičce, která mi přijde opravdu praktická. Vymáčknu z ní jen to množství které potřebuji. Obal je na pohled hezký a jednoduchý. Určitě to není něco extra a luxusního, ale mě se líbí.
 Konzistence makeupu je spíš pěnová, našlehaná a docela hutná. Má i jemnou a nevtíravou vůni, kterou na obličeji vůbec necítíte. Mě voňavé věci vůbec nevadí, spíš naopak, pokud něco voní, tak si to víc zamiluji, ale tato vůně není žádná úžasná, prostě vůně makeupu, nic co by mi vadilo.
 Jak už jsem zmínila makeup je spíš hutnější konzistence, takový pěnový. Krytí je vyšší střední, ale záleží jakou vrstvu makeupu dáte. Pokud s ním budete šetřit tak krytí bude lehčí střední a pokud použijete makeupu víc, bude naopak vyšší střední. Po aplikaci makeup vytvoří takový sametový pudrový finish. Na pleti je příjemný a na to jak je krycí je i docela lehký a moc ho na pleti necítím. Pudrovat by se nemusel, ale já mám dost mastnou pleť a je mým dobrým zvykem makeup fixovat transparentním pudrem. Pleť po něm určitě vydrží déle matná a je taková vyhlazená. Myslím že tak 4-5 hodin se nemusím pudrovat, což je u mě opravdu co říct. Večer trochu zmizí nebo se srazí na místech která jsou mastnější, ale to je zhruba po 8-12 hodinách. Takže výdrž je docela dobrá a jsem mile překvapena.
 V drogerii mi přišlo, že mají i hezký výběr odstínů. Já mám 103 Ivory a mohla bych mít i tmavší, takže možná i bledulky najdou svůj odstín. Nevím jak to bude v zimě a jestli nebude vysušovat, ale zatím suchá místa nezvýrazňuje (věřte, že i já s mastnou pletí mám suchá místa například na tvářích). Na suchou pleť bych ho příliš nedoporučovala, ale pro normální a mastnou by měl být poměrně dobrý, tedy aspoň podle mého názoru.

Makeup určitě můžu doporučit, protože mojí mastné pleti vyhovuje.

Snad se vám dnešní recenze líbila a byla vám k užitku.

Žádné komentáře:

Okomentovat