úterý 28. října 2014

Recenze Rimmel lasting finish by Kate rtěnka

Dnas si dáme jako obvykle recenzi. Tentokrát to bude rtěnka od Rimmelu. Tato rtěnka je z kolekce těch matných a já ji mám v odstínu 105. 
Asi jako vždy začnu nejdřív obalem. Je to klasika na jakou jsme u Rimmelu zvyklí, ale trochu vytuněná podpisem Kate a také červenou barvou. Mě se obal líbí, určitě to není žádný luxus, ale je hezký. Prostě klasika. Už jsem ji i několikrát tahala v kabelce a k žádné úhoně nepřišla, takže obal je i dost pevný a nerozbije se vám.
Já jsem si vybrala takový hnědý odstín. Měla bych dodat, že rtěnka je sice matné konzistence, ale má v sobě shimmer, takže výsledek matný není. Barva je na rtech taková středně hnědá, není úplně nude. Takové barvy mám ráda když je venku hnusně, prší a já mám náladu na něco tmavšího. 
Jak už jsem zmínila rtěnka by měla být matná. Konzistence je taková sušší, ale aplikace je velmi příjemná. Rty nejsou vysušené, ale ani nijak hydratované. Rtěnka docela dlouho vydrží ( na sobě jsem zpozorovala že mě drží dobře velké množství rtěnek). Jedla jsem, pila jsem a stále tam byla. Takže tak maximálně 5 hodin, to je opravdu maximu, ale pro mě je to dobrá výdrž. 
Tady už vidíte odstín na ruce...
Na sluníčku ...
Na rtech...
Rtěnku bych si klidně koupila znovu. Rimmel rtěnky mám opravdu ráda a podle mě jsou jedny z nejlepších v drogérii. Takže pokud máte rádi matné rtěnky, řekla bych že tohle je dobrá volba právě pro vás.
Snad se vám recenze líbila a můžete se těšit na další už příští úterý!

Žádné komentáře:

Okomentovat