úterý 21. října 2014

Recenze Astor Skin match blush

Úterní recenze je opět tu. Dnes to bude na tvářenku od Astoru v odstínu 000 Peachy Coral, kterou už mám doma opravdu dost dlouho na to abych ji mohla posoudit objektivně. Bohužel už si nepamatuji cenu. Tahle tvářenka byla dost impulzivním nákupem a vlastně nevím, co mě na ní tak zaujalo, že jsem si ji hned musela koupit. 
 Obal není nijak a ničím zvláštní. Ani ne ošklivý, ale nic co by na vás z regálu v drogérii volalo. Žádné kup si mě! Ale i když nevolala, tak jsem ji koupila. Obal je plastový a je to zrovna takový ten křehký plast, u kterého se člověk bojí aby se někde v kabelce nerozbil. Zvlášť víčko mi přijde neméně bytelné. Co oceňuji, že hned vidím po jaké barvě tvářenky sahám. Průhledné víčko je určit plusem.

Balení má celkově dvě patra. Jedno je tvářenka samotná a ve druhém patře je zrcátko a štěteček. Podle mě je druhé patro úplně zbytečné. Obal mi tak zabírá v šuplíku spoustu místa a štěteček ani zrcátko vůbec nevyužívám. Štěteček navíc byl malý, úzký a štětiny docela dost píchaly, tak letěl do koše.

 Na zadní straně je krátký popis a hlavně odstín. Ten se skládá ze 3 částí. Světle broskvová - starorůžová - korálová. Nevím jestli je popis barev přesný, každopádně já barvy zvlášť nepoužívám, ale míchám je dohromady.Tak vznikne taková růžovo-broskvová barva.
 Barvička by byla určitě krásná, kdyby ta tvářenka byla aspoň trochu pigmentovaná. Abych udělala aspoň trochu viditelný swatch na ruce, musela jsem prstem ve tvářence dřít nějakou dobu a pak jsem musela na ruku dát aspoň pět vrstev, aby byla vidět barva. Pokud byste chtěly pouížt nejsvětlejší barvu samostatně, tak to ani nezkoušejte, ta je asi nejhůře pigmentovaná. O něco líp jsou na tom dvě tmavši barvy, které barvu aspoň trochu pustí.

Další nevýhodou je, že tvářenka je opravdu hodně zalisovaná. Štětcem po ní musím pořádně zašmrdlat a přitlačit abych nějakou barvu získala. Nejlépe když použijete nějaký pevný, hustý štětec ze syntetických vláken. Na tváře dostanete většinou jen lehký nádech světlé barvy, vhodný pro bledulky.

 Barvička je určitě krásná, ale to je bohužel všechno, co se mi na tvářence líbí a od Astoru jsem čekala něco víc. Bohužel už si tvářenku znovu nekoupím a určitě bych ji nedoporučila, obzvlášť kvůli její slabé pigmentaci.


Žádné komentáře:

Okomentovat