úterý 23. září 2014

Recenze Milani baked blush

Dnes tu máme zase něco trochu pozitivního. Minulá recenze nebyla zrovna jásavá, ale dnes vám slibuji, že to bude lepší. Bude to totiž recenze na tvářenky značky Milani, které jsem objednávala na eshopu MILANI. Objednala jsem si hned čtyři různé barvy. Dnes se na ně pořádně podíváme a zhodnotím vám, jak se mi osvědčily. Při rozkliknutí článku také najdete spoustu dalších fotek.
09 Red vino, 08 Corallina,
05 Luminoso, 07 Fantastico Mauve
Možná bych měla jako první začít obalem. Na první pohled se mi opravdu líbí. Zlatá je moje oblíbená barva a obal působí na první pohled luxusním dojmem. Když tvářenku prohlédnete lépe zjistíte, že plast je takový lehký a kdyby mi tvářenka spadla na zem, určitě by se rozbila (díky bohu, zatím se mi to ještě nestalo). Musím také zkritizovat zbytečnou velikost obalu. Je strašně vysoký, protože má dvě patra. Druhé patro obsahuje štěteček a zrcátko. Řeknu vám na rovinu, že štěteček jsem rovnou někam hodila, protože byl dost hrubý a malý, s ním bych nic moc nenanesla a zrcátko vůbec nepoužívám.

Tvářenky jsou zapečené a mají takový krásný mramorový efekt. Vypadá to opravdu moc krásně.
Co se týče pigmentace je dost rozdílná. Tmavší barvy jsou pigmentované moc hezky, ale ty světlejší už méně. Já nemám úplně světlou pleť, a  proto potřebuji pigmentovanější kousky. Barvy světlé a k tomu méně pigmentované musím nanášet ve větší vrstvě aby byly více vidět.
Nanášení mi nedělá problém, a to ani když jsou tvářenky zapečené. Nejsou nijak tvrdé a nabírají se dobře.

Výdrž je taky moc dobrá, ještě večer při odličování tvářenku pořád vidím, obzvlášť ty tmavé barvy. Vzhledem k ceně jsou to skvělé tvářenky a dodají krásnou barvu, ale i prozáří obličej. Některé obsahují třpytky, některé jen shimmer nebo jen lehké odlesky. 
Tady už vidíte pigmentaci všech tvářenek

Red Vino - krásná a pigmentovaná barvička. Obsahuje jemné třpytky, které ale na obličeji nejsou skoro viditelné

Luminoso - takový rozjasňovač a tvářenka v jednom. Pěkně pleť prozáří. Doporučuji ji spíš bledulkám.

Corallina - Takhle tvářenka je méně pigmentovaná a obsahuje větší třpytky, nejsou příliš na tváři vidět a tvářenka má hezkou přirozenou barvu.
Fantastico mauve - název docela vystihuje tvářenku, je taková fialovo hnědá s kapkou červené. Je dost pigmentovaná a na tvářích moc krásná.

Určitě bych si tvářenky koupila znovu, protože jsou moc dobré, krásné barvy a pigmentace je taky hezká. Určitě je doporučuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat