neděle 14. září 2014

Purple and green makeup / Fialovo- modré líčení

Už zase tu máme líčení, které je opravdu výrazné. Určitě si ho dokážu představit na nějakou párty, oslavu nebo ples. Jsou různé příležitosti vytáhnout barvy a trochu se vyřádit. Mě nedělá problém si tohle líčení vzít na běžný den. Do školy takové výrazné líčení většinou nenosím, ale například nákupy nebo když se chci sejít s kamarády, tak není problém.

Na líčení jsem využila 3 odstíny fialové a jeden petrolejový stín. Nejdřív jsem použila fialový krémový stín jako podklad, aby se stíny lépe přichytily a vydržely na víčku déle. Poté jsem postupovala od nejsvětlejšího stínu od vnitřního koutku po nejtmavší do vnějšího koutku. Celé dílo jsem pak rozmazala do ztracena a pokud někde ubylo na intenzitě, tak jsem stín přidala.
Ale teď přichází ta sranda. Petrolejový stín dáme na spodní linku a trochu ji protáhneme do ztracena směrem ven, ale aby to nebyla zase taková nuda tak zajedeme trochu na horní víčko a přidáme tuhle barvičku do vnějšího koutku.
Na rozjasnění vnitřního koutku už jsem použila jen světlý matný stín, aby se už tak třpytivé líčení netlouklo ještě s rozjasněním třpytkami. Myslím, že to je vhodnější než aby se celé oko jen lesklo od třpytu. 
Na obličej jsem pak použila jen bronzer místo tvářenky a nakonec nude rtěnku. Líčení je už tak dost výrazné a nechceme to přece přehánět.



Žádné komentáře:

Okomentovat