pátek 26. září 2014

Nákupy za září 2014

Zdravím moji milí!
Doufám, že nejste taky tolik zavalení studiem jako já a v podstatě nestíháte nic jiného. Ale abych úplně nekecala, na nákupy se dá najít čas vždycky. Nové město znamená objevování nových obchodů. Narazila jsem na spoustu zajímavých věcí, na které mám zálusk, takže se v budoucnu můžete těšit. Tentokrát tady toho mám zase docela velké množství. Ostatně jako vždy. Tentokrát ale nebudu nákupy dělit do částí, ale nachystám vám velkou nálož fotek.
Ti z vás, co četli některé mé předešlé příspěvky, je jasné, že jsem začala studovat. Těžké učebnice nikdo nechce tahat v kabelce přes rameno a tak jsem si pořídila batoh. Objednávala jsem ho přes eshop a zatím mi vyhovuje. Je sice menší, ale nacpu do něj všechno co potřebuji.
Krém za pár korun z Kauflandu mi dělá opravdu dobrou službu. Mám už asi třetí balení a docela mi vyhovuje, ale po jeho dodělání bych chtěla vyzkoušet něco jiného.
Micelárku mám teď nově, takže určitě později čekejte nějakou recenzi popřípadě srovnání s jinými micelárkami co jsem vyzkoušela. Ale zatím mi vyhovuje a nemám k ní žádné výhrady, ale na podrobnosti si počkejte.

Štětce Jessup jsem objednávala taky přes internet, bohužel cenu už nevím, ale byly dost levné a jsou dost dobré. Jsem ještě ve fázi, kdy je podrobuji intenzivnímu zkoušení, ale určitě vám napíšu jak dopadly a těšte se na detailní fotky.
Další internetový nákup byly rtěnky značky MUA. Během měsíce jsem je už několikrát vyzkoušela a všechny mají své klady i zápory. Určitě si najdou své spokojené uživatelky, ale já k nim mám určité výhrady. Po důkladnějším prozkoušení vám dám vědět a určitě budou i swatche.
Šampony byla spíš koupě z nouze. Musím je často měnit, takže pokaždé kupuji jiný šampon od jiné značky. Tentokrát jsem chňapla po tom co se mi v regálu líbilo a zaujalo mě na první pohled. Zatím vám o nich nic neřeknu a recenze na šampony ani moc neplánuji. Vyhovují mi totiž vždy jen chvíli a pak už mi nesedí. a musím koupit jiný. Nejsem asi úplně správný člověk, který by měl hodnotit zrovna šampony.
Dalším nákupem byly nutné boty, levné, pohodlné a hezké, takže jsem je tam nemohla nechat. Když jsem si je rozšlápla tak jsou i pohodlné a na tokové to vyběhnutí ven nebo třeba na nákup i do školy jsou ideální. Nejsou značkové, ale protože se mi líbí, tak jsem vám je sem chtěla taky dát.
Nevím, jestli všichni víte co je tohle, ale je to takový trochu jiný typ náušnice. Bohužel nevím jak se mu říká, ale pokud to znáte tak mě  můžete poučit. Každopádně to není úplně nejvhodnější na celodenní nošení, protože je tahle náušnice docela těžká a trochu na uchu tlačí. Ale rozhodně to na uchu vypadá moc pěkně a každý se podívá, co to vlastně máte.
Potřebovala jsem nějakou červenou tužku na rty. Když si dávám červenou rtěnku, tak bez konturky to není ono. Takhle je levná a jsem s ní nesmírně spokojená. Nemám okoušené jiné konturky, protože jsem doposud žádné nepoužívala, ale takhle tužka za těch pár korun stojí.
005 Arty
Na sortiment Astoru byly slevy a protože už jednu rtěnku od Astoru z této řady mám, koupila jsem si ještě jednu, zářivě růžovou. Je krásně výrazná a sytá a docela dlouho vydrží na rtech. Cítím se v ní dobře i když je opravdu hodně výrazně zářivá.
Tak tohle je moje stálice kterou kupuji neustále dokola. Lepší řasenku jsem zatím neubjevila a tak zůstávám stále věrná téhle od Maybelline.

Žádné komentáře:

Okomentovat