pátek 12. září 2014

Imatrikulace + líčení

Zdravím! 

Dnes tu máme zase takový povídací článek. Taky vám ukážu líčení, které jsem na imatrikulaci měla. 

O imatrikulaci jsem si nejdřív něco zjistila. Přesně její průběh a hlavně jsem řešila co na sebe. Bylo mi jasné, že se nevypravím v riflových kalhotách, keckách a tričku. Řešila jsem jaké šaty nebo sukni a taky boty a nějaké šperky. Nakonec jsem zvolila krajkové šaty po kolena o oranžové barvě. K tomu jsem přidala výraznější náhrdelník, který vidíte na fotce níže. Protože jsem jela autobusem, vzala jsem si na cestu sandálky, které jsem si na místě přezula za černé lodičky. Měla jsem černou kabelku a tak jsem se snažila aspoň trochu ladit. 
Vlasy jsem trochu natočila a nechala rozpuštěné. U líčení jsem zvolila výraznější oči a nude rtěnku a myslím, že to vypadalo dobře.
Krajkové šaty, náhrdelník, a líčení.
Opravdu mě ale překvapil oděv některých slečen. Kamarádka měla krásné černé krajkové šatičky a sáčko a k tomu balerínky. Takový outfit se mi líbil, ale ...
....některé slečny a ženy však měly obyčejné džíny, tričko a tenisky, zahlédla jsem i koženou minisukni, velké výstřihy, prosvítající šaty. 
Abyste rozuměli, imatrikulace je významná událost, která vyžaduje společenské formálnější oblečení. Ženy můžou volit šaty nebo sukně v různé délce, společenské kalhoty a halenky. Vhodné jsou také podpatky, nejlépe lodičky, ale i uzavřené balerínky. 
Muži by měli zvolit oblek, vhodnou košili a kravatu a vhodnou obuv. Chlapci a muži prošli, ale některé ženy nezvolily zrovna dobře.

Mě by zajímalo, co byste volili vy na imatrikulaci a co je podle vás vhodné. Mě totiž opravdu překvapilo, co si některé ženy vezmou na takovou událost. 

A teď už líčení ....

Použité produkty:

TVÁŘ
Rimmel London - Stay Matte Primer (003)
Catrice Cosmetics - Photo Finish 18h liquid foundation (010 Sand beige)
Catrice Cosmetics - Photo Finish 18h liquid foundation (030 Caramel beige)

Catrice Cosmetics - Camouflage Cream (030 Rosy Beige)
NYC - Smooth Skin loose face powder (741A Traslucent)
Essence - Bronzing compact powder shimmer (01 Bronzing Queen)
Milani - Baked Blush (08 Corallina)
Essence - The Twilight saga Breaking Down Part 2 Shimmer powder (01 Bella´s Secret)

OČI
Catrice Cosmetics - Prime and fine eyshadow base
Sleek MakeUP -  i-Divine mineral based eye shadow palette (141 Vintage Romance)
Maybelline New York - Eyestudio Lasting Drama Gal Eyeliner 24H (01 Black)

Maybelline New York - The One by One volum´ express maskara (satin black)

RTY
Essence - Lipliner (11 In the Nude)

Astor - Color Last VIP Heidi (002 Sweety)

Žádné komentáře:

Okomentovat