pátek 22. srpna 2014

Zářijová ELLE, nákupy a dobří lidé

V nové ELLE vás momentálně čeká dárek od Rimmelu a to buďto BB cream a nebo matující primer. Já si vybrala tu s primerem. Mám teď docela dost volného času a rozhodla jsem se ho využít ke čtení. Nebojte, nečtu jen časopisy, ale nová Elle mě docela zajímala a tak sem se rozhodla ji koupit. A primer mě taky dost nalákal. První dojmy z něj jsou zatím dobré, ale nechtěla bych zatím dělat ukvapené závěry a tak si recenzii nechám na později.
Co jsem vám především chtěla nabídnout je pár stránek jako ochutnávku. Zaujalo mě tam tolik věcí, ale přišlo mi přehnané je všechny fotit. Neberte to jako nějakou reklamu, to není účelem tohohle článku. Jen jsem vám chtěla ukázat, že jsou tu zajímavé věci k přečtení a hezký dárek navrch k tomu.

Vlastně jsem si za poslední dobu potřebovala udělat trochu radost a tak jsem udělala pár nákupů. Nákupy vám samozřejmě ukážu později, až ke konci měsíce. Stihnul mě déšť, před kterým jsem se schovávala hodnou chvíli, ale taky jsem zjistila, že i někteří lidé mohou být velmi milí a najdou se i takoví kteří vám pomůžou, když pomoc potřebujete.
Snad vás ještě pořád baví číst a doufám, že jsem vás neodradila. Když rozkliknete článek, čekájí vás slíbené fotky jako ochutnávka s Elle.












Žádné komentáře:

Okomentovat