pátek 8. srpna 2014

Velký návrat

Zdravím všechny po návratu z dovolené!
Vy jste to určitě nezjistili, ale já se byla "rekreovat." Články pro vás byly na deset dní přenastavené dopředu, aby se tu u mě nikdo nenudil. Hlavně jsem nechtěla aby někdo zjistil, že jsem pryč.
Tentokrát sem navštívila Chorvatsko. Musím říct, že se mi tam opravdu líbilo a mám spoustu pozitivních i negativních zážitků.
Ty pozitivní věci jako koupání v moři, dobré jídlo a pití, příjemná společnost milých lidí, sluníčko, krásný výhled z okna jak na moře tak i na krásné hory. Ty negativní jako déšť, bouřka, výpadek elektřiny na 24 hodin, nepříjemný recepční, placený internet, ukradené lehátko. Prostě to byla dovolená plná smíšených pocitů, ale přesto to byl moc hezký týden. Až na cestu zpět, kdy jsem si poranila nohu a musela jsem vydržet celou cestu zpátky autobusem.
Tady už je panoramatický výhled z mého okna
Jeden západ slunce, protože je to tak uklidňující, sledovat ty krásné barvy.


Žádné komentáře:

Okomentovat