neděle 17. srpna 2014

TAG Blogerská prokrastinace

Dnes tu pro vás mám něco co už tu asi dlouho nebylo. Je to TAG , který se mi docela dost zalíbil a myslím že se ke mě hodí. Rozhodla jsem se, že ho udělám jen tak, aby tu bylo co číst a snad vás budou zajímat odpovědi na tyhle otázky. Tak se pusťme do toho.

1. Jaký kosmetický úkon děláš jen zřídka?
To mám říct jen jeden? No myslím že bych se jich určitě našlo víc, ale co opravdu zanedbávám, je mazání těla krémem, máslem nebo čímkoliv podobným. Namažu se asi tak maximálně dvakrát do měsíce a tím to končí. Snažila jsem se to změnit, ale nikdy mi to odhodlání moc dlouho nevydrželo. Další věc, kterou zanedbávám jsou masky a peelingy, k tomu se dostanu taky jen tak jednou, dvakrát do měsíce.
face mask#
Zdroj

2. Myješ pravidelně své kosmetické štětce?
Štětce pravidelně nemyji a tím myslím třeba každý týden. Jsou dny kdy se nelíčím a tak když vidím že některý štětec potřebuje umýt, tak ho umyju. Žádná železná pravidelnost v tom není a když potřebuju štětec rychle čistý tak jsou i jiné způsoby jak je zbavit nečistot.

3. Jak dlouho jsi schopná chodit s oprýskaným lakem na nehty?
Tak u mě to je maximálně dva dny. Pokud vím, že teď není na lakování čas tak nehty odlakuju a dál znova nelakuju.

4. Jak dlouho odkládáš nákup nového kosmetického produktu, přesto že ho nutně potřebuješ?
Neodkládám. Většinou když vidím že mám něčeho třetinu nebo už mi to ubývá tak koupím další.

5. Nejhorší kosmetický přestupek nebo hřích?
To je docela těžká otázka. Vzpomínám si že před hodně dlouhou dobou jsem někdy šla spát neodlíčená, ale to jsem nosila jen řasenku. Ale teď nemůžu na nic přijít. Myslím že snad žádný přestupek nemám.

6. Nekosmetická činnost, kterou neustále odkládáš?
Tak to je většinou vysávání. Nemyslete si, že jsem nějaké prasátko, to ne, ale vysávání zrovna nemám ráda a tak ho třeba odložím na druhý den. Pak je to jakékoliv vyřizování či administrativní činnost a nebo taky nějaké projekty a seminárky do školy, které zabírají více času. To většinou nechávám až na poslední chvíli.

7. Když se jdeš bavit, necháváš úpravu zevnějšku na poslední chvíli?
To záleží podle situace. Ráda si užívám přípravy na nějaké akce a dokážu se líčit třeba hodinu. Ale třeba když jsem někam na rychlo pozvaná tak udělám všechno rychle a moc se s tím nemažu.
(14) Tumblr
Zdroj
8. Umíš dodržet zákazy nakupování?
Ano, už jsem je několikrát dodržela a většinou to bylo tak měsíc až dva.

9. Jak organizovaná je tvá sbírka makeupu a laků na nehty?
Můj makeup je podle mě dobře organizovaný. Já se v tom vyloženě vyžívám a pořád něco přerovnávám a organizuji. Mám svůj makeup v plastových šuplíčcích z Lidlu. Bohužel na nějaký samostatný stolek zatím nemám prostor. Laků na nehty u mě najdete jen pár a tak jsou schované v malém uzavíratelném proutěném košíčku.

Doufám že se odpovědi líbily a mě by zajímalo jaký je váš kosmetický hřích nebo přestupek?

Žádné komentáře:

Okomentovat