pátek 1. srpna 2014

Modré líčení se Sleekem

Dnes mám pro vás připraveno další líčení. Je jednoduché a vrámci testování paletek Sleek, je většina stínu z paletky original. Snad se vám bude dnešní modré líčení líbit a pokud chcete vědět víc, čtěte dál. 
Jak už jsem zmínila výše, většina stínů je z paletky od Sleeku. Modrou v líčení každodenně nepoužívám, ale rozhodla jsem se pro změnu.
Do první třetiny oka jsem dala bílý stín s jemnými třpytkami, ale vy můžete použít jakýkoliv. Na víčko jsem dala krásnou zářivě modrou barvu a do ohybu modro-zelenou (petrolejovou) barvičku. Přidala jsem ještě trochu matné černé, protože se mi líčení zdálo až příliš modré. Černou se hezky prohloubil pohled. 
Vše zakončit "kočičí" linkou, řasenkou a umělými trsy řas do koutku.





Tak snad se vám líčení líbilo.
Hezký zbytek dne,
Wendy

Žádné komentáře:

Okomentovat