pátek 15. srpna 2014

Líčení s modrou linkou - Tu-tu-touquoise

Dnes tu pro vás mám opět líčení, protože už tu nějakou tu dobu žádné nebylo. Tenhle odstín modré mám moc ráda a modrou nosím i na běžné denní líčení. Ten kdo má rád modrou, ale na celé víčko si s modrou netroufne, tohle líčení je myslím dobrá alternativa. Škoda je jen to, že líčení na fotkách tak hezky nevynikne, ale linka je vidět opravdu dobře, takže pokud vás zajímá víc, čtěte dál.


 Celé líčení není vůbec těžké a zvládne ho snad i úplný začátečník. Já kromě modré linky přidala opravdu tenkou černou linku abych oči víc zvýraznila. Pokud budete chtít použít jen modrou nic se neděje, je to jen na vás.
 Tady už je vidět jak má tužka krásnou barvu a jsou v ní maličké třpytky. I moje mamka si hned tuhle tužku koupila, protože modrou barvu má ještě radši než já a je opravdu spokojená.
 Protože jsem chtěla aby mi líčení vydrželo a hlavně aby nebyly tolik vidět rozšířené póry, použila jsem bázi od Catrice, která mi docela vyhovuje a hlavně mi neucpává póry. Pak jsem použila svůj nejoblíbenější makeup, na který je recenze ZDE a je v odstínu 030 Caramel beige. Na Catrice camouflage cream recenze ještě bude a já teď v létě používám nejtmavší odstín 030 Rosy beige. NYC sypký pudr je mou stálicí v kosmetické sbírce už roky. Používám už několikáté balení a je skvělý, zatím asi nejlepší co jsem zatím zkoušela.
 Na tváře jsem použila bronzer od Essence v odstínu 01 Bronzing queen. Dál tvářenku v krásném světle růžovém odstínu od Astoru 002 Peachy Coral. Bohužel tvářenka není příliš pigmentovaná a tak ji na fotce nejspíš neuvidíte. Rozjasňovač je z limitky od Essence,  který už bohužel k sehnání není.
 Přes celé víčko jsem použila stíny od Catrice a recenze na ně je ZDE. Tužka je od Essence v odstínu 17 Tu-tu-touquoise a je to tužka s názvem longlasting. Zapoměla jsem vyfotit černé linky, ale jsou to gelové linky od Maybelline. Řasenka je jak už je u mě zvykem od Maybelline One by one a jinou už téměř nepoužívám.
Essence tužky na rty jsou vážně dobré a tahle je v odstínu 07 cute pink a snažila jsem se jí ztmavit tuhle růžovou rtěnku od Essence, kterou nevím jestli ještě někde dostanete koupit. Každopádně je to odstín 43 kiss you.
 Tolik použitých produktů od Essence v jednom článku? Slibuju, že příště už to bude jinak. Snad to bude příště trochu bláznivější líčení.

Žádné komentáře:

Okomentovat