neděle 31. srpna 2014

Chytit nový dech

Zdravím! 

Všem co zítra nastupují do školy přeji štěstí a úspěchy. Pokud nastupujete na novou školu, mluvím o střední škole, tak vězte, že to budou jedny z nejlepších roků a tak si je koukejte pořádně užít. Najděte si nové přátele, ať už nastupujete kamkoliv, protože není nic těžšího, když něco nevíte a nemáte se koho zeptat. Nebojte se, vždyť oni jsou na tom stejně tak jako vy. Neznají nikoho a jsou nejistí. Tenhle článek ale nemá být nijak motivační a nemá vás povzbuzovat. Chci vám jen popřát štěstí do následujícího školního roku. Užíjte si ho.

K tomuhle krátkému článku mě přiměla vzpomínka na moje roky na střední. A že mám na co vzpomínat, na to hezké i na to méně hezké. Každopádně, už se taky těším až znova zasednu do školní lavice a seznámím se s novými tvářemi. Začínám sice později než někteří z vás, ale není to o nic lehčí ani těžší. 

Vy co sem občas zavítáte, nebojte se, blog bude běžet svým tempem dál i když už za pár dnů budu chodit do školy. Mám spoustu nových nápadů. Články mě napadají takřka neustále. Založila jsem si kalendář, do kterého si všechny svoje nápady zapisuji. Stal se ze mě neuvěřitelně organizovaný člověk od té doby, co jsem se začala učit na maturitu. Ale musím říct, že mi ta organizace všech věcí zabere dost času. Nevadí mi to, baví mě to. Začal mě opravdu bavit blog, víc než kdy dřív. Vrátila jsem se sem z chutí a mám spoustu energie a nápadů. 

Ještě víc mě baví, když moje články někdo přečte a nechá mi tu nějaký komentář. To vás asi musí potěšit nejvíc. Když něco děláte a někdo vám k tomu něco řekne. Je to dobrá zpětná vazba. Nemusí to být přímo pochvala aby vás to potěšilo. Stačí prostě jen důkaz, že někoho článek zaujal natolik, že se vám rozhodl věnovat pár minut a napsat krátký komentář. 

Snad jste si všichni užili prázdnin a načerpali síly. 

Jsem ráda, že tu jste.
Vaše Wendy.

Žádné komentáře:

Okomentovat