neděle 31. srpna 2014

Brown makeup with blue liner / Hnědé líčení s modrou linkou

Už je tu zase líčení, jak jinak. Už jste si na to u mě asi zvykli. Když vymyslím něco co se mi opravdu líbí, musím vám to vyfotit. Klasické hnědé líčení, ale ozvláštněné modrou spodní linkou, proč ne že. Mě se opravdu líbilo a sklidila jsem i pochvalu. Navíc rtěnka, kterou mám novou a mohli jste ji vidět v nákupech, je opravdu úžasná. Snad se vám líčení líbí a třeba ho taky vyzkoušíte. 


Horní víčko je klasický postup. Nejsvětlejší stín do vnitřního koutku, tmavší přes celé víčko a nejtmavší do vnějšího koutku. Zvolila jsem stíny s lehkým třpytem nebo spíše s leskem, protože je ve stínech spíš jen jemný shimer. 
 Na spodní linku dovnitř oka jsem použila tmavě modrou, až takovou královsky modrou. Na spodní víčko jsem pak použila modrý stín. Vše rozmazala, použila linky a řasenku a je hotovo.
 Na tváře jsem pak použila jen jemnou broskvovou tvářenku a na rty trochu výraznější růžovou rtěnku.

Seznam použitých produktů:
Rimmel Stay matte primer 003
Catrice photo finish 18 liquid foundation 030 Calamel beige
Catrice camouflage cream 030 Rosy beige
NYC smootth skin loose face powder 741A Tlanslucent
Milani baket blush 05 Luminoso 
Loreal quad pro greeneyes 
Essence longlastin eyepencil 09 cool down
Maybelline eyestudio lasting drama gel eyeliner 24h 01 black
Maybelline one by one volum expres satin black 
Rimmel moisture renew 260 amethyst shimmer

Žádné komentáře:

Okomentovat