středa 16. července 2014

Vintage romance - Zlato-fialové líčení

Nestálo mě to ani moc přemlouvání a mohla jsem pro vás líčit a fotit. Použila jsem paletku značky Sleek, kterou mám poměrně novou a ještě ani ne moc ozkoušenou a tak jsem zkoušela na sestře. Musím říct, že se mi kombinace zlaté a fialové líbí a vždycky se mi líbila, zvlášť na mých zelených očích, ale jak vidíte, bude sedět i očím hnědým.

Jako podklad pod stíny jsem použila zlaté a vínové Color Tattoo v odstínu 05-Ethernal Gold a 70-Metallic Pomergranate. Zlatou jsem dala do první poloviny a červenou do té druhé a trochu jsem je v přechodu rozetřela do sebe, aby nebyl tak ostrý.

Krémové stíny slouží jen jako báze pro větší intenzitu stínů. Přes zlatou jsem použila zlatý stín z paletky Sleek Vintage romance - Meet in Madrid a na druhou polovinu víčka jsem použila stín - Marry in Monte Carlo, který jsem stáhla i na spodní linku. 
 Černou tužkou jsem udělala jen jemnou horní linku a vše zakončila řasenkou. Na rty jsem použila rtěnku Dermacol Lip seduction v odstínu 03.





Doufám že se vám líčení líbilo a můžete mi dát vědět, jaké byste chtěli vidět příště.

Žádné komentáře:

Okomentovat