úterý 22. července 2014

Recenze - Hakuro štětce

Už opravdu dlouho mám štětce od značky Hakuro. Hodně jsem o nich slyšela a v té době kdy byl velký boom a byly beznadějně vyprodané jsem o ně neměla zájem. Když se o nich přestalo tolik mluvit začaly mě zajímat a objednala jsem si je. 
Ceny jsou opravdu nízké a tak jsem byla zvědavá jaké štětce budou.


H51 nebo se mu také říká flat top kabuki. Na eshopu mají různé s různými délkami štětin ale já si vybrala tenhle. Jednak se mi líbí barevně a pak jsem chtěla zkusit krátké štětiny a jejich hustotu.

Musím říct, že se opravdu nápadně podobá štětcům od Sigmy, po kterých jsem toužila, ale od té doby co mám tenhle Hakuro už o Sigmu nemám zájem. Cena je mnohem vyšší u Sigmy a já myslím, že si s tímhle malým dvojníkem vystačím.

Začnu vzhledem štětce. Je to taková klasika. Rukojeť je dřevěná, lakovaná černým matným lakem a s bílým nápisem Hakuro. Syntetické štětiny jsou zasazené v kovu. Jak vidíte po měsících pravidelného každodenního používání se mi nápis lehce ošoupal, ale to není žádná tragédie.

Štětiny jsou syntetické, jak už jsem zmínila a tak jsou vhodné k aplikaci tekutých a krémových produktů, ale klidně s ním zvládnete i pudr.

Musím říct, že hustší štětce jak ty od Hakura jsem ještě v ruce nedržela. Jsou tak husté že po umytí mi schnou skoro dva dny, což je trochu nevýhoda. Ale ten samet co vás hladí na tváři je úžasný.

Omlouvám se že štětce nejsou úplně čisté ale každý den je používám.

 H52 nebo jak já říkám round top kabuki je vzhedově stejný jako jeho předchůdce. Rukojeti jsou masivnější ale dobře se mi drží.

Tenhle mi příjde ještě hustší než jeho plochý kolega. Dělám si s oběma makeup protože jsou oba syntetické a nenasáknou tolik makeupu.

 H70 je typický plochý štětec k nanášení stínů přes celé víčko. Od prvního použití se stal mým nejoblíbenějším na nanášení stínu.

Štětiny jsou pevné ale zároveň jemné a naberou tak správné množství stínu. Jdou pěkně štětcem zatlačit na víčko.

Štětiny jsou z poníka a jsou jemňoučké a krásně husté. Je krásně precizně zastřižený, lehoučký do ruky a miluju ho.

 H74 je kulatý chlupáč na blendění ale i nanášení stínu. Takových štětců není nikdy dost. Štětiny jsou přírodní z kozy a jsou krásně husté a jemné.

Používám ho jak na blendění stínů tak i na zapudrování korektoru pod očima.

Jediné mínus je to že štětiny z kozy se vždycky po umytí tak trochu roztřepí do stran, což můžete vidět i na fotce. Párkrát za celé používání se mi i nějaká štětina zlomila, ale to není žádná tragédie.

H79 je trochu ploší a do špičky zastřižený štětec, který mám ráda na blendění stínu v ohybu a nanášení stínu do ohybu oka.

Je také z kozy ale je jemný a krásně se s ním pracuje.

Doporučila bych je? ANO, určitě ano. Štětiny nepelichají, jsou kvalitní, hezké a funkční. Jsem s nimi nadmíru spokojená a za tu cenu jsou opravdu neskutečné. Takže pokud chcete štětce za skvělé ceny běžte do Hakura!

Hezký zbytek dne,
Wendy eM

Žádné komentáře:

Okomentovat