úterý 29. července 2014

Recenze - Catrice stíny 350 Starlight Expresso

Catrice stíny mě nikdy předtím nelákaly, ale nedávno jste si mohli přečíst recenzi na stíny Liquid Metal. Objednávala jsem je z internetových stránek licenispina.cz a rozhodla jsem se přihodit tenhle stín, protože takovou barvičku ještě nemám. Tak se na něj pojďme podívat.


350 Starlight Expresso
 Barva stínu je spíše taková studená hnědá, připomíná mi takový taupe odstín. Pokud to píšu špatně tak mě klidně opravte, protože já nejsem dobrá v popisování barev. Je to nádherná studená barvička, kterou určitě využije kdokoliv. Já ho ráda dávám do záhybu oka a to ať s přirozeným líčením nebo i s výraznějším.

Obal je takový klasický jak jsme u Catrice zvyklí, průhledný plast. Zdá se že je dost pevný a neměl by se jen tak rozbít. Průhledné balení oceňuji, jelikož je stín krásně vidět. Otevírání je trochu krkolomné a než jsem se s ním naučila tak jsem si málem zlomila nehet nebo málem zaryla prst přímo do stínu, takže na to pozor.

Stínu jsou 2 gramy, což je docela dost a myslím že vám vystačí na dost dlouho. Bohužel si už přesně nepamatuji cenu, ale myslím že to bylo do 100 Kč.

Pigmentace je opravdu hezká, ale zázraky nečekejte, mě to však u tohoto stínu vyhovuje. Párkrát jsem ho i použila na obočí, i když já obočí nedokresluji tak to nevypadalo vůbec zle. 
Stín maličko práší, ale to mu odpouštím, protože mi matné stíny práší skoro vždy. 

 Barvička je opravdu nádherná, skvělá na neutrální líčení nebo i na rozblendění kouřových stínů, tak ho používám já.


Pigmentace není špatná na to, že jsem jen lehce přejela prstem. Stín je pěkně namletý.

Doporučila bych ho? Určitě ANO! Tahle barvička je opravdu pecková. Chyběla mi ve sbírce a teď když ji mám a potřebuji rychle plácnout na oči nějakou neutrální barvu, je to to pravé. Pokud se vám barva líbí neváhala bych, protože za tu cenu se mi opravdu vyplatil.

Wendy eM

Žádné komentáře:

Okomentovat