neděle 27. července 2014

Nákupy za červenec 2014 (třetí část)

Slibuju, že tohle jsou poslední nákupy za červenec, opravdu.
První část si můžete přečíst TADY a druhá je TADY
Pokud jste četli předešlé nákupy, tak jste si mohli všimnout, že se u mě rozmohlo nakupování na eshopech. Nevím proč, nikdy dřív sem nakupovat nechtěla a bála se toho, jenže pak se něco zlomilo a hlavně v poslední době jsem se trochu rozšoupla. Potřebovala jsem nějaké produkty na dovolenou a kupovala si nějaké pozdní dárky k narozeninám. 

Tenhle nákup jsem dlouho promýšlela. Chtěla jsem ten melounový tělový sprej, ale nikde jsem ho nemohla sehnat. Až sem nakonec objevila snad poslední eshop kde ho ještě prodávali. Přihodila jsem ještě jeden a to s vůní třešňového květu. Na léto je to lepší než nějaký parfém. Hodíte do kabelky a jde se.


Další tělový sprej jsme vybrali s Marthou. Je s vůní manga, na léto jako dělaný. Krásně osvěží a docela dlouho vydrží vonět.
 Vodu ve spreji jsme chtěli vyzkoušet, zvlášť na dlouhou cestu autobusem v tom vedru. Povím vám o ní víc jindy, ale není vůbec špatná.
 Deodorant už jsem nějaký potřebovala a tenhle krásně voní. Zdá se mi že cítím nějaké citrusy. Funkci plní jako každý jiný, nemůžu si stěžovat.
 Tangle teezer ... o něm ještě uslyšíte, ale zatím si svůj názor nechám pro sebe. Těšte se na recenzi.

Hezký zbytek dne,
Wendy

Žádné komentáře:

Okomentovat