úterý 8. července 2014

Recenze - Stíny Catrice Liquid metal

Dnes jsem si pro vás připravila recenzi na čtyři oční stíny od Catrice. Předpokládám, že už jste o nich určitě všichni slyšeli. Já už je mám nějakou dobu a myslím si, že je mám opravdu dobře prozkoušené. 
Objednávala jsem z eshopu licenispina.cz

Začneme klasicky obalem. Ten je plastový, ale docela pevný. Problém nastává se zavíráním. Fialový a zelený stín se dokáže otevřít úplně samovolně, ale ani u ostatních krabiček to není o moc lepší. Víčko prostě nedrží tak jak by mělo. Kdybych si je měla vzít někam s sebou tak se budu bát aby se mi v tašce neotevřely.
Některé z barev mě trochu zklamaly. Nadšená jsem z růžové, které hází nádherné zlaté odlesky. Na druhém místě je pak fialová, se kterou se dají tvořit krásné kouřové stíny a nádherně se ztrácí. Ovšem čekala jsem větší lesk stínů a mnohem lepší pigmentaci. Na to jak o nich všichni básní nejsou tak skvělé. Čekala jsem hodně a dostala jsem průměr. 
Další zelený stín je pouze zelený třpytivý stín s odlesky lehce do stříbrna. Šedý je trochu zvláštní, chvíli se tváří trochu hnědě a jindy zase fialově, což může být zajímavé ale žádné tekuté kovy se nekonají. 
Stíny i trochu práší, což mě osobně zase tolik nevadí, ale určitě to stojí za zmínku.
Líčím se s nimi vlastně jen občas. Kdyby byly více pigmentované a lesklejší či třpytivější určitě bych je užívala častěji.
Jediný stín z těchto čtyř, který si opravdu užívám je ten růžový. Má jedinečnou barvu a zlaté odlesky a zlatou já poslední dobou opravdu můžu.


 Tady jsou stíny vyfocené na sluníčku. Rozjíždí to tam opravdu jen ten růžový, ostatní jsou trochu zklamáním.
 Zde už vidíte pigmentaci, jedno přejetí a žádná sláva, bohužel. I když bych jim moc přála lepší hodnocení, prostě to nejde, ale i tak je budu používat dál, o tom žádná.
Doporučila bych je? Možná ten růžový, který mě nijak moc barvou nezklamal. Všude jsem slyšela jak jsou barvy nádherné a tak jsem čekala něco víc. Možná jsou na tom jiné odstíny jinak a já si jen špatně vybrala, jelikož jsem je objednávala.

Máte některý stín Catrice Liquid metal? Jak jste spokojené?

Wendy eM

Žádné komentáře:

Okomentovat