sobota 11. května 2013

Gliss Kur ultimate repair

Tuhle masku na vlasy jsem tu už v jednom článku zmiňovala ZDE. Myslím si, že si zaslouží i samostatný článek.
 Maska je určená na poškozené a suché vlasy. Já mám sice u kořínků vlasy mastné a kořínky suché. Musím tedy umývat vlasy každý den. Tuhle masku dávám do déle nikoliv ke kořínkům.

Balení je pěkné, ale možná bych ocenila spíše masku v tubě. Manipulace s ní je trochu horší pokud jste ve sprše a máte mokré ruce.
Konzistence je taková hutně krémová, dobře se na vlasy nanáší.
Na kelímku je uvedeno, že stačí nechat působit 1 minutu a pak opláchnout. Já ji nechávám na vlasech maličko déle.
Ale teď už k účinkům. Vlasy po této masce mám krásně hebké a jsou takové uhlazené, ale ne zplihlé. Taky se méně lámou a jsou o poznání lesklejší.
Tuhle masku mám už spotřebovanou a koupila bych si ji klidně i znovu, ale chtěla bych vyzkoušet zase něco trochu jiného. Za sebe ji mohu doporučit a jsem s ní moc spokojená.

Žádné komentáře:

Okomentovat