čtvrtek 21. března 2013

TAG - This or That

Zdravím!

Rozhodla jsem se pro můj první TAG. Tenhle se mi líbí a otázky jsem si opsala z některého blogu, ale už si nemůžu vzpomenout odkud.
Pokud vás zajímá tak čtěte.



1. Bronzer nebo tvářenka?
Za mě tedy asi tvářenka, protože ji někdy používám pod lícní kosti místo bronzeru.


2. Linky nebo řasenka?
Myslím že řasenka, protože linky samotné vypadají divně. A když spěchám tak prdím na linky a dávám řasenku.


3. Make-up nebo korektor?
Určitě make-up. Korektor používám jen někdy. Dobrý MU vám dokáže zakrýt i větší problémy s pletí a já určitě potřebuju pleť sjednotit, takže MU!


4. Neutrální nebo barevné stíny?
Tak to je pro mě opravdu těžké. Někdy to a někdy ono, ale kdybych se měla rozhodnout tak neutrální.


5. Štětce nebo houbičky?
Tak tady je to jednoznačné. Já se bez štětců nedokážu obejít a neumím si moc dobře představit, jak bych s houbičkou něco patlala na obličej.


6. Nehty - dlouhé nebo krátké?
Asi bych řekla že krátké.


7. Nehty - umělé nebo přírodní?
Neumím si dost dobře představit, že bych měla umělé nehty. Jednou jsem měla nalepovací a bylo to hrozné, takže za mě přírodní!


8. Tělo - mléko nebo máslo?
Většinou používám mléko, ale máslo je mi mnohem příjemnější. Za mě asi máslo.


9. Móda - džíny nebo tepláky?
Záleží kam jdu. Doma není nad pořádně vytahané tepláky, ale džíny nosím vždy když někam razím.


10. Móda - krátký nebo dlouhý rukáv?
A na 3/4 někdo zapoměl? Poslední dobou můj nejoblíbenější. Ale pokud bych se měla rozhodnout tak krátký.


11. Móda - šátky nebo čepice?
Čepic mám sice mnohem víc, ale šátky mám radši.


12. Puntík nebo proužek?
Proužky, proužky a proužky!


13. Culík nebo drdol?
Nemůžu se rozhodnout. Víc nosím culík ale drdol vypadá lépe.

Žádné komentáře:

Okomentovat