neděle 24. března 2013

Proč se vyplatí investovat do kvalitních štětců?

Zdravím!

Nápad na tento článek jsem doslala včera, když jsem viděla jedno video o štětcích. 

Sama sice nemám nijak extra drahé štětce, ale kvalitní neznamená drahé. Nemusíte si kupovat štětce od MAC nebo Sigmy. Sama plánuji ještě více zainvestovat a odůvodňovala jsem si, proč se mi to vyplatí.

Za prvé je to životnost. Když si koupíte kvalitnější stětce, nebudou pelichat a nerozpadnou se vám. Kvalitu (nebo spíš nekvalitu) teď vidím na svých štětcích Essence. Jejich rukojeť je ošoupaná a teď, když mám s čím srovnávat, tak vím že jsou naprosto řídké. Vlastně mi doma leží.

Narazili jsme na další faktor a to je hustota štětců. Když jsou štětce hustší, lépe naberou produkt, nerozpráší jej, nenasáknou a dobře ho zapracují do pleti. Takže jednoduchá matematika: když koupím pořádný štětec, nebudu ani plýtvat se svými produkty a peníze investované do štětců se mi vrátí.

Pokud jste někdo již četl moji recenzi na štětec For your Beauty (TADY) tak určitě uzná, jak důležitá je jemnost. A to nejen u štětců z přírodních štětin, ale i u těch umělých. Pokud jsou štětiny hrubé tak s nimi produkty práší, štětiny vás píchají do obličeje což je velmi nepříjemné.


Provedení, což znamená to, jak štětec vypadá a jak přesně a rovně je zastřižen. Přece jenom, nechci mít štětec, který je křivě zastřižený a štětiny z něj různě trčí. I estetická stránka je přece důležitá.

Já osobně, jak už možná někteří víte mám štětce od Essence, Zoevy, jeden Od For your Beauty a jeden od Maybelline. Tento týden jsem také zveřejnila wishlist (ZDE), které štětce si plánuji koupit.
Já si myslím, že se vám vyplatí si našetřit a koupit kvalitní trochu dražší štětce. 

Žádné komentáře:

Okomentovat