úterý 26. března 2013

My makeup collection / Moje sbírka makeupu

Zdravím!

Mám tu takový oddechový článek. Protože mě hodně baví koukat se na fotky nebo videa makeup kolekce, tak mě napadlo, že nebude špatné nafotit tu svoji.

Kdyby někoho zajímalo, odkud mám tyhle šuplíčky, tak jsou z Lidlu z kancelářských potřeb a stály asi 300 (nejsem si jistá, byl to dárek). Na šuplíčcich mám zrcátko, stojánek na tužky, ve kterých mám věci, které moc nepoužívám a košíček, ve kterém jsou moje štětce.

První šuplík: Půjdu odzadu, kde jsou houbičky na pudr, makeupy, které momentálně nepoužívám. V přední krabičce jsou pudry, rozjasňovač, tvářenky, bronzery, báze, korektor a kapky do očí. Vedle krabiček pak jsou makeupy, které používám častěji. 
Úplně vepředu jsou moje dva krémy, antibakteriální gel a další báze.

Druhý šuplík: Vzadu jsou některé moje stíny, v zadní krabičce linky a kleštičky na řasy. V přední krabičče pak colour tattoo. Pak nějaké tužky, ořezávátko a řasenky.

 Třetí šuplík: V košíčku jsou stíny a nějaké mini lesky, vedle pak paletka stínů, lesky a rtěnky. Je tu i gelová tvářenka kterou používám na rty, krabička se rtěnkami, lesky a balzámy a moje kabuki štětce.

V dalším šuplíku pak mám všechny náušnice a poslední šuplí, který vám neukážu je mojí sestry.

Doufám, že tohle neberete jako, že se chlubím, ale nic z toho jsem nedostala zadarmo, buď jsem si to koupila za vlastní peníze a nebo to je dárek od rodiny a kamarádů.
Snad se vám článek líbil.

1 komentář: