středa 20. března 2013

Mini wishlist

Zdravím!

Už nějakou dobu okukuji štětce od Sedony, konkrétně sadu Vortex. Cena se mi celkem zamlouvá a tak jako správný štětcový maniak jsem si řekla, že tuhle sadu prostě potřebuju.
No a to bych ani nebyla já, kdybych se nezamilovala do dalších štětců a to od Sigmy. Sigma jako taková a její sady mi nějak sympatické nejsou, ale sada 4 kabuki štětců ze syntetických vláken se mi opravdu zalíbila. Ne že bych je potřebovala, ale prostě je chci.
A poslední věcí, kterou bych chtěla zkusit, ale jsem trochu na vážkách, je lip cream od Essence. Nejvíc se mi líbí odstín číslo 01 velvet rose. Ale nevím. Nejsem si jistá tím matným vzhledem, přecejenom nechci vypadat jak mrtvolka.
Teď jsem ve fázi šetření. Chci si sady štětců objednat společně, takže musím našetřit dostatek peněz.

A co je u mě nového? Mám podvrtnutý kotník, měla jsem sádru a teď už ortézu. Takže když běháte tak buďte opatrní ať nedopadnete jako já.


Žádné komentáře:

Okomentovat