čtvrtek 21. března 2013

Filmové tipy

Zdravím!

Přemýšlela jsem čím bych sem dnes přispěla a napadly mě filmy. Za poslední dobu, co jsem byla doma, jsem viděla hned několik filmů, které určitě stojí za to.

Poster k filmu 
      Netvor
      
     
    Netvor (Beastly, 2011)

Řekla bych, že je to hodně moderní ztvárnění pohádky Kráska a Zvíře. Určitě zajímavé, ale zdá se mi, že dabing nestojí za nic. Pokud vám nevadí čtení titulků, tak se podívejte na originál.





Poster k filmu 
      Temné stíny
      
     
    Temné stíny (Dark Shadows, 2012)

Pokud stojí něco za zhlédnutí, tak je to právě tento film. Nevím co k němu dodat, ale filmy od Tima Burtona můžu a myslím že tenhle je nejpovedenější. Povedená je i dabovaná verze. Nevím co říct tak to asi lépe vyjádří trailer.


Poster k filmu 
      Jsem číslo čtyři
Jsem číslo čtyři (I am number four, 2011)

Kdo má rád sci-fi a drama, tak to bude něco pro něj. Neřekla bych ale že je to nějak náročný film. Určitě mrkněte na trailer.

Tak to by pro dnešek stačilo. Určitě mi dejte vědět, jestli máte zájem o další filmové tipy.


Žádné komentáře:

Okomentovat