úterý 26. března 2013

Dermacol - Longlasting lipstick

Zdravím!

Jsem tu s další recenzí a to na rtěnku od Dermacolu. Nevím přesně kolik stojí, ale asi kolem 120 Kč. 

Lesklý obal se mi docela špatně fotil, tak prosím omluvte to, že jsou fotky maličko 
rozmazané a někdy nejsou úplně ostré.


Já jsem si koupila odstín 08, což je klasická červená. Obal je "klikací",
to znamená, že když zmáčknete spodní část rtěnky tak vyjede. 
Obal je celkem bytelný, tak bych se ji vůbec nebála nosit v kabelce. 
Pigmentace je opravdu velmi dobrá. Stačí jedno přejetí 
a barva je opravdu sytá. Rtěnka není nijak moc lesklá, 
ale ani není matná. Výdrž je taky skvělá, pohybuje se okolo 5-7 hodin, 
ale to taky záleží na tom jestli hodně pijete a jíte. Vytrácí se postupně, 
ale občas na rtech zanechává jen konturu a na zbytku rtů už není.
Já tuhle rtěnku ani moc nenosím, protože je opravdu výrazná. Našla jsem způsob jak ji jinak 
využít a to jako tvářenku. Protože je dost tuhá, tak obře drží na tvářích a nestírá se.

 A tady už můžete vidět jak vypadá na rtech. Ve skutečnosti je ještě více červená.

Žádné komentáře:

Okomentovat