čtvrtek 10. ledna 2013

Makeupy Rimmel - Wake me up a Lasting Finish

Zdravím,
vím že jsem slíbila recenzi na pleťovou vodu, ale teď mám chuť napsat recenzi na makeupy.



První máme Wake me up

+Rozjasní pleť, protože obsahuje maličké třpytky
+Kryje středně
+Mám pocit, že pleť maličko hydratuje
+Cena
+Dostatečně světlý odstín, který bude vhodný pro bledulky. Pro úplné sněhurky ale asi ne.
+Má jemnou nevtíravou květinovou vůni
+Pumpička, kterou se dá dobře regulovat množství makeupu
+Vzhled lahvičky

-Není 100% vhodný pro mastnou pleť, na které se může přes den trochu ztrácet (pro smíšenou by se možná ještě hodil)
-Je nutné ho přepudrovat pokud máte smíšenou pleť

Lasting finish


+Krytí má skoro plné
+Krásně voní, stejně jako všechny makeupy od Rimmelu
+Zdá se mi že také hydratuje
+Cena
+Mám druhý nejsvětlejší odstín a sedí mi i teď v zimě, takže vhodný pro bledulky.
+Pumpička, dávkuje množství které chcete
+Vzhled lahvičky
+Při přepudrování opravdu vydrží celý den

-Je hutnější a je nutné ho přepudrovat, pokud máte smíšenou nebo mastnou pleť


Na levo Wake me up 100 Ivory, Na pravo Lasting finish 103 True ivory

Na levo Wake me up 100 Ivory, Na pravo Lasting finish 103 True ivory
Mě o trošičku víc vyhovuje Lasting finish, tím že déle vydrží a neztrácí se tolik jako Wake me up. Oba jsou to dobré makeupy a můžu je doporučit. Za tu cenu je to hodně muziky.





Žádné komentáře:

Okomentovat