neděle 13. ledna 2013

Freeman - okurková slupovací maska

Zdravím!

Už je to dlouho co jsem si tuhle masku koupila, mám jí už méně než půlku, a tak je na čase o ní něco napsat.
Na tuhle masku mám takový rozporuplný názor, chvíli ji mám ráda a chvíli zase ne.


Nevím kolik stojí teď ale já jsem ji koupila za 150 korun. Má gelovou a lepkavou konzistenci. Pokud jí dáte moc, tak nezasychá a pokud málo, tak neuvidíte žádný efekt.


Já jsem od ní čekala víc. dobře se slupuje, to ano, ale nikdy se nesloupne ve větším kusu. Prostě ji musíte slupovat po kousíčkách. 


Pleť je po ní hebká a osvěžená, ale žádné vyčištění pórů nevidím. To už je lepší peeling z lidlu za 30 korun. 
A teď přichází ta ještě horší věc. Na druhý den po aplikaci masky se mi na pleti objeví zarudlé pupínky akné (takové ty s bílým vrškem). Nechápu proč. Masku mám na obličeji většinou kolem 10 minut, pak sloupnu a obličej opláchnu vlažnou vodou, přesně tak jak je to uvedeno na obalu.
Máte někdo stejný problém??


Nic víc asi k masce nenapíšu, a znovu si ji už nekoupím. 



1 komentář:

  1. Moje kámoška ji má a taky se jí dělají pupínky, ale bohužel fakt nevím, jak tomu zabránit.

    OdpovědětVymazat