pátek 28. září 2012

Už nejdu nakupovat!

Dnes už podruhé zdravím,

jsem tu zase s informativním článkem. Vzhled blogu už je hotový. Zkoušela jsem více variant ale tahle se mi prozatím zdá přijatelná. Pokud se vám na tom něco nezdá tak mi dejte vědět v komentářích prosím, budu se to snažit vylepšit či opravit.

Přemýšlím jakou recenzi mám napsat jako první a v hlavě už si skládám informace.

V poslední době jsem si toho dost nakoupila a tady je další várka. Už jsem si řekla že do obchodu nepůjdu, ale bude těžké to splnit.

Sice už je podzim, ale já brýle nosím celoročně a tyhle byly ve slevě.
Tenhle svetr je ten nejjemnější kousek oblečení co mám v šatníku. ♥

Po nějakém kabátu už jsem dlouho toužila a konečně jsem objevila jeden který mi opravdu seděl. 


Omlouvám se za kvalitu fotek, ale tentokrát se mi nějak nedařilo.



Žádné komentáře:

Okomentovat