sobota 29. září 2012

Maybelline coulour tattoo recenze

Vím, že takovýchhle recenzí je všude plno a možná už toho máte dost. Snad si ale rádi přečtete tu mou.

Já je kupovala ve slevě v Rossmannu a ještě jsem uplatnila kupon na 10% slevu. Takže jsem rovnou vzala 4.

Běžná cena se myslím pohybuje kolem 150 Kč.

Ale teď už k samotné recenzi.





První čeho jsem si hned v obchodě všimla bylo to že stíny mají přes víčko a spodní část obalu přelepenou takovou izolepu nebo co to je (doufám, že jste pochopili co myslím), tím zajistili to, že nikdo stíny předtím neotevře. I když tam byly testery tak bylo obtížné najít neotevřené stíny. Dokonce byly upatlané a rozrýpané.  Divím se jak někdo takhle může ničit výrobky, které jsou k prodeji.


Zklamalo mě, že nikde není napsáno kolik produktu je v kelímku. 
Výběr byl také celkem omezený. Měli tam tyto odstíny plus ještě černý. 


Výdrž 24 hodin .... popravdě nevím, nezkoušela jsem to, ale od 6 kdy se nalíčím až do 8 vydrží, ale než je aplikuji, musím oční víčko nejdřív přepudrovat. Když nepřepudruju tak vydrží asi jen 8 hodin a pak se začnou slévat do rýh.
Pigmentace stínů je opravdu dobrá až na zlatý stín a s fialovým mám také menší problém, ale to už vám popíšu blíže u každé barvy zvlášť.


35 - On and on Bronze

Tento stín je snad mým nejoblíbenějším. Na oku je opravdu krásně lesklý, má v sobě opravdu strašně jemné třpytky nebo spíše shimmer. Nanáší se naprosto skvěle, jeho konzistence je měkká jako máslo.

05 - Eternal Gold

Tenhle stín ani není tak stín ale spíše třpytky. Pigmentaci z něj dostanete vrstvením, ale i když ho dám jen v menší vrstvě tak je naprosto nádherný. Tenhle stín mi oproti hnědému přijde trochu tužší a hůře se nabírá.

20 - Turquoise Forever

Tahle barva je opravdu nádherná. Pigmentace je výborná a navíc obsahuje maličké stříbrné třpytky, které ale na víčku nejsou moc vidět. Jsou taky celkem měkoučké a dobře se nanáší.

15 - Endless Purple
S těchto stínů jsem trochu zaskočená. Barva je skvělá a má takový hezký modrofialový odlesk. Ale nanášení je naprostý horor. Když chci přidat další vrstvu tak se mi na víčku udělají šmouhy, takže musím počkat než trochu zaschne první vrstva a pak opatrně nanášet další.


Tady už jsou barvy. Foceno s bleskem.




Jak se vám recenze líbila? Budu ráda, když mi dáte vědět.

Žádné komentáře:

Okomentovat