pátek 21. září 2012

Essence - Stay all day

Zdravím,

nemůžu spát a tak sem se rozhodla udělat něco užitečného. Napsat recenzi na tento make up.

Nejdřív bych měla říct, že mám mastnou pleť, ale jen v T zóně.



 Chtěla jsem tekutý make up a u tohoto mě lákala nejen cena, ale i to že slibuje výdrž 16 hodin. Té výdrži jsem až zase tak moc nevěřila ...



Koupila jsem ho v Rossmannu a stál asi 100 Kč.
 Má obsah 30 ml a je to druhý nejsvětlejší odstín 20 soft nude.
 Má pumpičkový aplikátor, 
kterým jde dobře ovládat množství make upu.


Když jsem tenhle make up začala používat,
 byla jsem z něj nadšená.
 Není ani moc tekutý ani moc hustý prostě tak akorát.
 Nanášela jsem ho štětcem
 a vytvořil mi na pleti takový hezký a zdravý lesk.

Ráno jsem ho přepudrovala a když jsem přišla ve 3 ze školy
 (s testováním už jsem začala před letními prázdninami) a už to nebylo ono. 
Sice tam ještě make up byl, 
ale už trochu setřený a navíc jsem se leskla.


Krytí je řekla bych střední. 
Na stupnici od 1 do 10 bych krytí hodnotila tak 6.


Přicházím ale k věci která už není tak super
 a kvůli které teď tento make up leží v šuplíku.
 Prostě ho nepoužívám. A to kvůli tomu že mi ucpával pleť.
 Pleť ráno a večer čistím a mažu krémem, ale když jsem přišla ze školy domů,
 tak jsem se nestačila divit. Na čele a bradě mi vyskákaly bílé pupínky akné.
 Možná na tom má trochu podílu pocení,
 ale ještě s žádným make upem se mi to nestalo. 
Takže pro mě je tento make up celkem propadlík
 a už bych si ho znovu nekoupila. 



Tady je složení.
Máte někdo s tímto make upem stejný problém??



2 komentáře:

  1. Sleduju tě ! :)
    Pěkná recenze ! Chtěla jsem si tento make-up koupit , ale nevím nevím , možná ho zkusím ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat