neděle 8. dubna 2012

Náplň do řasenky - Regina

Tuhle věcičku znám díky mamce. Dřív jsem vůbec nevěděla že něco takového existuje až ona mi ji koupila a od té doby ji používám.
Recenzi píšu ji proto, že jsem ji zmiňovala v minulém článku.

Náplň je černá a má takovou hodně krémovou nebo spíše mazlavou konzistenci. 
Po naplnění než v řasence trochu zaschne tak slepuje řasy, to však trvá jen pár dní. Abyste tomu zamezili tak po naplnění řasenky ji nechejte otevřenou klidně hodinku aby zaschla. 
Musím ale říct že náplně je hodně a v řasence vydrží dlouho.
Jako pozitivum vidím i to že se výborně odličuje, ale někdy se může stát že se trochu odrolí, to se však stává málo a spíš pokud máte řasenku na očích moc dlouho.
Za cenu kolem 35 korun je to skvělá věc a ušetříte spoustu peněz.

Součástí balení je aplikátor který po propíchnutí balení druhým koncem vršku nasadíte  na tubičku .
Potom aplikátor dáte do řasenky a vymačkáte tak obsah tuby.

2 komentáře:

  1. ani jsem nevěděla,že nápln do řasenky vůbec existuje :D kouknu se po ní v drogérce,protože se mi to zdá jako super věcička! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě se po ní v drogerce kouknu :).

    OdpovědětVymazat