pátek 17. února 2012

My first video - Smokey eye

Takže vám představuji první video. Já si v něm připadám opravdu strašně :D
Ve videu není návod, ale jen ukázka.



Fotky, produkty a stručný popis najdete když si článek rozkliknete.
A tady už jsou produkty které jsem použila.
Pěnový make up od essence
Sypký pudr od NYC
Oranžovou tvářenku na vykonturování obličeje, ale můžete použít i bronzer, kterým podmalujte lícní kosti.
Bílou tužku jako podklad pod bílé matné stíny a černou tužku jako podklad pod černé lehce třpytkaté stíny.
Bílou tužku jsem nanesla na pohyblivé víčko a pod obočí a černou místo linky, do ohybu víčka a na spodní víčko těsně pod řasy. Vše jsem rozetřela štětcem a pro zintenzivnění barev a docílení smokey looku jem nanesla stíny přesně tam kde jsem dala tužku. Bílé na bílou tužku a černé na černou tužku.
Linku jsem nakreslila už jen tužkou aby líčení nepůsobilo tvdě.
Dále kleštičky na řasy a svoji oblíbenou řasenku one by one.
Nakonec už jen nude nebo jakoukoliv přirozenější rtěnku, já použila Rimmel - Kate 03.










2 komentáře: