pátek 10. února 2012

Essence - lipstick reviews

Zdravím! 

Jen malá zpráva o mě .... trpím jako kůň, protože jsem nemocná. V krku knedlík, což mě dovedlo až k nechuti k jídlu. Ale dost už o mě. Při první recenzi na tomto blogu jsem vám představila značku essence a pár mých oblíbených produktů od ní. Každopádně jsem si koupila ještě další dvě rtěnky a tak vám udělám samostatnou recenzi na všechny rtěnky které od essence vlastním.

Z leva: Kiss you,  Coralize me!,  In the nude
Sice jsou rtěnky od stejné značky, ale na každou mám trochu jiný pohled.
Musím ale říct že všechny používám stejně často, ale protože odstín kiss you vlastním už déle tak je více spotřebovaný.
Nejdřív bych začala odstíny 43 - kiss you a 55 - coralize me!
Tyto dvě rtěnky mají stejnou konzistenci, obsahují třpytky a nejsou tolik krémové jako odstín in the nude. Všechny tři ale mají stejně krásnou vůni.Výdrž sice není moc velká, ale mě to tak naprosto stačí. Tyto dva odstíny jsou i celkem dobře pigmentované.
A poslední je odstín 52 - in the nude
Tento odstín je krémový, a příjde  mi spíš jako lesk než rtěnka. Pigmentace není moc velká ale to mi absolutně nevadí, protože jinak bych měla rty jako mrtvolka a o to rozhodně nestojím. Tím jak je krémovější tak nemá tak velkou výdrž.

Takže jediné mínus je možná výdrž, ale za 55 korun by ste neměli nic lepšího očekávat.

Doufám že pro vás tahle recenze byla alespoň trochu přínosná.



1 komentář:

  1. Moc pěkné recenze. Já od essence žádnou rtěnku nemám, ale slibuju, že se to změní =).

    OdpovědětVymazat