středa 15. února 2012

Essence - Legend of the sky - Powder blush

Ve skutečnosti je více do oranžova

Cena: 65 Kč
Koupená v Rossmannu
Má 4,5 g
Expirační doba je 24 měsíců od prvního otevření
Odstín 01 No better way to sky

S touhle recenzí jsem si musela trochu pohnout, protože nevím jestli bude ještě někde k sehnání. U nás však vůbec neubývá.

Nejdříve bych začala tím co vás na první pohled opravdu zaujme a to je nádherný obal. Na mě působil v regálu i lehce luxusně mezi ostatními věcmi. Otevírání je taky velmi snadné - zmáčknete a otevře se. 

Další  co mě zaujalo byla barva. Musím vás ale upozornit, že je opravdu velmi oranžová a ani trochu do růžova. Prostě jako pomeranč.
Tady je barva vidět lépe

Pigmentace mě velmi překvapila. Myslela jsem si že bude jako většina tvářenek které vlastním a tak sem se s aplikací nemazala a na štěteček sem ji nabrala přiměřené množství, ale když jsem se mrkla na výsledek vypadala sem jako Marfuška a pomeranč dohromady. A proto si s ní musíte hodně opatrně protože pigmentace je skvělá. Tím sem došla k tomu že když ji nepotřebujete tolik tak vám tahle tvářenka určitě vydrží dlouho a nebudete jí mít hned pryč.

Další věc je že vůbec nepráší. 

A obsahuje opravdu mikrotřpytečky, které na tvářích nejsou snad ani trochu vidět. Nemusíte se tedy bát že by jste vypadala jako disko-koule :D

Možná bych ji ale na zimu moc nedoporučovala a to hlavně pro bledulky. Já ji spíše využiju až v létě, kdy moje pokožka bude mít hnědší barvu a díky téhle tvářence bude vypadat snad i zdravěji.

Myslím že by se tahle tvářenka mohla použít i jako bronzer, samozřejmě zase na léto, ne teď na zimu.


Takže když to uvážím a porovnám kvalitu a cenu tak kvalita opravdu velice převyšuje. Někomu určitě nebude vyhovovat její oranžová barva, ale já v ní vidím hned několik využití.

Žádné komentáře:

Okomentovat