pátek 17. února 2012

Dnes je den na prd!

Pardoon ale mám dnes příšernou náladu. Už se asi dooost nudím doma. Každopádne jsem se dnes nijak extra neválela. Rozhodla jsem se chvíli otevřít sešit a něco se naučit. Dokonce jsem se dokopala k tomu abych udělala projekt, který mám odevzdat v pondělí. Bylo to lepení stříhání, měření a zase lepení. Ještě teď mám pocit ulepených rukou od lepidla.

Celý týden trávím s mým oblíbeným seriálem PLL. Nejvíc se mi zalíbily postavy Spencer a Tobyho ....

Zdroj: weheartit.com

Teď mě čeká další referát a to o KSČM. Bože toho kdo vymyslel referáty asi zabiju. Vůbec nevím o čem budu psát, navíc politické strany jdou zatím nějak mimo mě. 

Moje mega oči O_o

Miluju tehle song ♪♫♪

Já vím, zase jeden článek o ničem.
Jestli vás to zajímá, mohla bych udělat článek o mých oblíbených filmech!

Žádné komentáře:

Okomentovat